Program facturare integrat cu e-Factura
Programul de facturare pe care îl furnizăm se potrivește perfect pentru aproape orice companie, freelancer sau în orice altă utilizare a sa. Cu designul său curat și modern, programul de facturare WEBIN vă poate ajuta să arătați mai profesionist pentru clienții dvs. și, în același timp, vă poate ajuta să îmbunătățiți performanța afacerii.
Tablou de bord prietenos, cu widgeturi puternice care oferă o vedere de ansamblu asupra activității.
Gestionați și facturați proiectele către clienți cu ajutoru funcției de management al proiectelor. Urmăriți timpul petrecut cu sarcinile și facturați-vă clientul. CRM-ul oferă posibilitatea de a putea atribui mai mulți membri din personal per sarcină și de a urmări timpul pentru fiecare personal alocat.
Creați facturi profesionale și trimiteți-le direct clienților prin e-mail, inclusiv în format PDF-ul sau e-Factura (XML). Cu doar un clic puteți descărca e-Factura pentru a o incărca în SPV. Puteți să configurați recurența facturii și aceasta va fi creată automat după perioada setată. Perioada recurentă poate fi de zile, săptămâni, luni sau ani. De asemena, fiecare client își va putea vizualiza facturile și în panoul de bord destinat clienților.
Facturați-vă clienții într-un mod mai rapid prin minunata noastră funcție Stripe Abonamente. Creați abonament, trimiteți abonamentul clientului dvs. și lăsați Soft-ul CRM și Stripe să facă toată munca în timp ce dvs. vă concentrați pe task-urile mai importante.
Creați oferte (cotații) în câteva minute. Trimiteți ofertele clienților și așteptați ca aceștia să accepte. Programul de facturare oferă posibilitatea de a converti automat oferta în factură după ce clientul o acceptă. Clientul dumneavoastră poate vizualiza și efectua acțiuni asupra ofertei, precum sa o accepte sau să o refuze, și din panoul de bord destinat clienților.
Creați propuneri frumoase și impresionați-vă lead-urile sau clienții. Includeți imagini, tabele, articole cu ajutorul funcționalităților minunatului editor. Clientul dumneavoastră poate vizualiza și efectua acțiuni asupra propunerii, precum sa o accepte sau să o refuze, și din panoul de bord destinat clienților.
Înregistrați cheltuielile companiei. Puteți să configurați o cheltuială recurentă și cheltuiala va fi creată automat la perioada setată. Perioada recurentă poate fi de zile, săptămâni, luni sau ani. Aveți posibilitatea de a stabili cheltuieli facturabile pentru clienți.
Înregistrați și primiți plăți în diferite valute. Fișier PDF generat automat și trimis clientului. Este disponibilă posibilitatea de a adăuga plăți parțiale la facturi.
Păstrați evidența lead-urilor într-un singur loc și urmăriți cu ușurință progresul acestora. CRM-ul oferă posibilitatea de a importa automat lead-uri din e-mail, de a le adăuga note, de a le crea propuneri și de a le atașa fișiere. Organizați-vă lead-urile pe etape și schimbați cu ușurință etapele cu drag and drop.
Sistem excelent de asistență pentru clienți care vă ajută să urmăriți și să rezolvați rapid problemele cu posibilitatea de a deschide automat tichetul de pe e-mail, de a insera link de la baza de cunoștințe, de a adăuga răspunsuri predefinite.
Aveți o vedere clară a tuturor evenimentelor companiei dvs. viitoare, plățile facturilor, expirarea ofertelor sau propunerilor, data de încheiere a sarcinilor, memento-urile. Nu veți pierde niciodată nimic din calendar.
Creați sarcini pentru membrii personalului, adăugați urmăritori și atașați fișiere. Personalul poate să adauge comentarii la sarcini, să încarce fișiere. Sarcinile pot fi legate în mare parte la toate funcțiile importante.
Încărcați fișiere în biblioteca media pentru o mai bună gestionare a documentelor. Fiecare membru al personalului din compania dvs. are propriul folder pentru încărcarea fișierelor/documentelor. Puteți crea oricâte foldere doriți pentru un management al documentelor cât mai eficient.
Creați articole în baza de cunoștințe și organizați-le în grupuri. Ajutați-vă clienții și construiți încredere.
Creați cu ușurință contract și trimiteți-l direct la adresa de e-mail a clientului. Clientul poate consulta contractul și în panoul de bord destinat clienților și îl poate semna electronic datorită funcționalității de semnătură digitală pe care o are CRM-ul.
Utilizați funcția de urmărire a obiectivelor pentru a ține cont de obiectivele de vânzări setate și nu numai. Cu ajutorul acestei funcționalități aveți capacitatea de a informa membrii personalului despre succes sau eșec în obiectivele setate.
Fiecare membru al personalului care are acces in programul de facturare, are propriul To Do List cu elementele de bord pentru a crește productivitatea. Schimbați cu ușurință starea Elementului To Do prin glisare și plasare.
Să dăm uitării documentele care trebuiesc printate pentru a fi semnate. CRM-ul pe care îl oferim are funcționalitatea pentru semnătură electronică (E-Signature). Cu această funcționalitate contractele, propunerile și cotațiile pe care le creați în CRM pot fi semnate electronic. Lăsați-vă clientul să semneze cu ușurință acele documente și făceți-vă viața mai ușoară.
Zona de clienți este complet separată de zona de administrare. Fiecare client are propriul portal unde poate urmări: facturile emise de către compania dvs., ofertele. Tot din Tabloul de bord, clientul poate deschide tichete către companie dvs., poate atașa fișiere și poate urmări evenimentele din calendar.
Rapoartele financiare vă oferă o vedere clară asupra veniturilor și cheltuielilor din compania dvs.
Gestionați-vă cu ușurință clienții și contactele acestora, creați mai multe contacte pentru clienții dvs. și setați permisiunile corespunzătoare. Zona de Clienți este complet separată de zona de administrare. Clienții au propriul lor portal/panou complet separat de programul de facturare de unde pot deschide tichete către dvs., pot vedea facturile pe care compania dv. le-a emis către clienți, pot urmări statusul facturilor emise (facturi plătite sau restante), pot vedea si răspunde la ofertele pe care le emiteți către clienți, calendar cu toate evenimentele pe care dvs. le-ati setat pentru clienti (facturi emise si termenul de expirare al plăților, programări (Ex. programările de întâlnire cu cu clienții).
Programul de facturare este integrat cu e-Factura și cu doar un clic puteți descărca factura XML (e-Factura) pentru a o încărca în SPV. Vă puteți urmări facturile, produsele/serviciile și puteți generați rapoarte. Se pot adăuga monede noi și se poate seta monedă diferită pentru fiecare client, astfel încât facturarea să se poată face în funcție de moneda setată fiecărui client. Facturare cu taxe diferite în funcție de taxa setată la fiecare produs/serviciu.
Creați facturi recurente care vor fi re-create automat fără să ridicați un deget, pe baza perioadei specificate pentru factura recurentă. Perioada de timp poate fi zile, săptămâni, luni sau ani.
Configurați o cheltuială recurentă și cheltuiala va fi re-creată automat după perioada specificată. Perioada de timp poate fi zile, săptămâni, luni sau ani
Creați ofertă (cotație) într-un minut, trimiteți-o clientului și așteptați să o accepte, adăugați note pentru o organizare mai bună pentru următoarele acțiuni, creați mementouri. Abilitatea de a converti automat oferta în factură după ce clientul o acceptă.
Primiți plăți online prin intermediul procesatorilor de plăți Paypal, Stripe, Mollie, Authorize.net, 2Checkout, PayU Money și Braintree. Avem implementate gateway-urile de plată care sunt disponibile în majoritatea țărilor.
Clientii dvs. pot deschide din portalul destinat clientilor tichete către dvs. cu ajutorul sistem excelent de tichete. Puteti seta răspuns automat la tichete, se pot adăuga note private la tichete, atribuirea tichetelor către personal dvs., clienții pot atașa documente la tichete, răspunsuri la tichete predefinite, setare de priorități la tichete, statusuri ale tichetelor.
Atribuiți-vă personalul pe departamente specifice și aveți posibilitatea de a importa automat tichete prin e-mailul destinat departamentului.
Configurați memento-uri pentru membrii personalului cu posibilitatea de notificare prin e-mail și în programul de facturare. Mementouri sunt disponibile pentru toate funcțiile importante din programul de facturare.
Creați evenimente private sau publice. Primiți notificări când vine un eveniment atât în Soft CRM câ și pe e-mail.
Configurați șabloane de e-mail predefinite din editorul de text. Îmbinați câmpurile disponibile și opțiunile în mai multe limbi disponibile.
Puteți acorda personalului permisiuni specifice pentru ceea ce poate face sau nu. Permisiunile de rol pot fi anulate/înlocuite pentru fiecare personal.
Fiecare membru al personalului poate avea propriul tablou de bord cu elementele personale pe care trebuie să le facă , care îi va permite să-și organizeze cu ușurință munca.
Gestionați toți membrii personalului dvs. dintr-un singur loc.
Distribuiți evenimentele grozave ale companiei, încărcați documente, comunicări ușoare cu angajații.
Atribuiți sarcini mai multor angajați, adăugați urmăritori, comentarii, atașamente la sarcini. conectați sarcinile la multe funcții ale soft-ului CRM și rămâneți organizat.
Prin crearea de sarcini recurente, acstea vor fi recreate automat pentru o anumită perioadă.
Rapoarte vânzări
Rapoarte cheltuieli
Rapoarte per clienți
Selector personalizat de date
Încărcați fișiere în biblioteca media pentru o mai bună gestionare a documentelor. Fiecare membru al personalului care nu este administrator are propriul folder pentru încărcarea fișierelor/documentelor.
Alison Burgas
Product Designer @Divi