CRM care îţi automatizează şi sistematizează businessul

CRM complet si usor de folosit pentru automatizarea proceselor de business si a managementului relatiilor cu clientii. Noi avem solutia perfecta pentru tine! Interfata friendly, sistemul sigur si functionalitatile premium fac din acest Soft CRM alegerea ideala pentru gestionarea si organizarea eficienta a afacerii tale.

Trusted over 2300+ companies.
Cum te ajută CRM-ul

CRM-ul pe care îl furnizăm este un software de management al relațiilor cu clienții care se potrivește perfect pentru aproape orice companie, freelancer sau în orice altă utilizare a sa. Cu designul său curat și modern, CRM-ul vă poate ajuta să arătați mai profesionist pentru clienții dvs. și, în același timp, vă poate ajuta să îmbunătățiți performanța afacerii.

Widget-uri Tablou de bord

Tablou de bord prietenos, cu widgeturi puternice care oferă o vedere de ansamblu asupra a tot ce se întâmplă în compania dvs.

Funcționalități

Proiecte

Gestionați și facturați proiectele către clienți cu ajutoru funcției de management al proiectelor. Urmăriți timpul petrecut cu sarcinile și facturați-vă clientul. CRM-ul oferă posibilitatea de a putea atribui mai mulți membri din personal per sarcină și de a urmări timpul pentru fiecare personal alocat.

Facturare (e-Factura)

Creați facturi profesionale și trimiteți-le direct clienților prin e-mail, inclusiv în format PDF-ul sau e-Factura (XML). Cu doar un clic puteți descărca e-Factura pentru a o incărca în SPV. Puteți să configurați recurența facturii și aceasta va fi creată automat după perioada setată. Perioada recurentă poate fi de zile, săptămâni, luni sau ani. De asemena, fiecare client își va putea vizualiza facturile și în panoul de bord destinat clienților.

Abonament

Facturați-vă clienții într-un mod mai rapid prin minunata noastră funcție Stripe Abonamente. Creați abonament, trimiteți abonamentul clientului dvs. și lăsați Soft-ul CRM și Stripe să facă toată munca în timp ce dvs. vă concentrați pe task-urile mai importante.

Oferte (Cotații)

Creați oferte (cotații) în câteva minute. Trimiteți ofertele clienților și așteptați ca aceștia să accepte. CRM-ul oferă posibilitatea de a converti automat oferta în factură după ce clientul o acceptă. Clientul dumneavoastră poate vizualiza și efectua acțiuni asupra ofertei, precum sa o accepte sau să o refuze, și din panoul de bord destinat clienților.

Propuneri

Creați propuneri frumoase și impresionați-vă lead-urile sau clienții. Includeți imagini, tabele, articole cu ajutorul funcționalităților minunatului editor. Clientul dumneavoastră poate vizualiza și efectua acțiuni asupra propunerii, precum sa o accepte sau să o refuze, și din panoul de bord destinat clienților.

Cheltuieli

Înregistrați cheltuielile companiei. Puteți să configurați o cheltuială recurentă și cheltuiala va fi creată automat după perioada setată. Perioada recurentă poate fi de zile, săptămâni, luni sau ani. Aveți posibilitatea de a stabili cheltuieli facturabile pentru clienți sau pentru anumite proiecte specifice.

Plăți

Înregistrați și primiți plăți în diferite valute. Fișier PDF generat automat și trimis clientului. Este disponibilă posibilitatea de a adăuga plăți parțiale la facturi.

Lead-uri

Păstrați evidența lead-urilor într-un singur loc și urmăriți cu ușurință progresul acestora. CRM-ul oferă posibilitatea de a importa automat lead-uri din e-mail, de a le adăuga note, de a le crea propuneri și de a le atașa fișiere. Organizați-vă lead-urile pe etape și schimbați cu ușurință etapele cu drag and drop.

Suport

Sistem excelent de asistență pentru clienți care vă ajută să urmăriți și să rezolvați rapid problemele cu posibilitatea de a deschide automat tichetul de pe e-mail, de a insera link de la baza de cunoștințe, de a adăuga răspunsuri predefinite.

Calendar

Aveți o vedere clară a tuturor evenimentelor companiei dvs. viitoare, plățile facturilor, expirarea contractelor, expirarea cotațiilor, data de încheiere a sarcinilor, memento-urile. Nu veți pierde niciodată nimic din calendar.

Sarcini

Creați sarcini pentru membrii personalului, adăugați urmăritori și atașați fișiere. Personalul poate să adauge comentarii la sarcini, să încarce fișiere. Sarcinile pot fi legate în mare parte la toate funcțiile importante.

Bază de cunoștințe

Creați articole în baza de cunoștințe și organizați-le în grupuri. Ajutați-vă clienții și construiți încredere.

Contracte

Creați cu ușurință contract și trimiteți-l direct la adresa de e-mail a clientului. Clientul poate consulta contractul și în panoul de bord destinat clienților și îl poate semna electronic datorită funcționalității de semnătură digitală pe care o are CRM-ul.

Urmărirea obiectivelor

Utilizați funcția de urmărire a obiectivelor pentru a ține cont de obiectivele de vânzări setate și nu numai. Cu ajutorul acestei funcționalități aveți capacitatea de a informa membrii personalului despre succes sau eșec în obiectivele setate.

To Do List

Fiecare membru al personalului are propriul To Do List cu elementele de bord pentru a crește productivitatea. Schimbați cu ușurință starea Elementului To Do prin glisare și plasare.

Semnătură electronică (E-Signature)

Să dăm uitării documentele care trebuiesc printate pentru a fi semnate. CRM-ul pe care îl oferim are funcționalitatea pentru semnătură electronică (E-Signature). Cu această funcționalitate contractele, propunerile și cotațiile pe care le creați în CRM pot fi semnate electronic. Lăsați-vă clientul să semneze cu ușurință acele documente și făceți-vă viața mai ușoară.

Tabloul de bord al clientului

Zona de clienți este complet separată de zona de administrare. Fiecare client are propriul portal unde poate urmări: facturile emise de către compania dvs., Contractele, Ofertele, Propunerile. Tot din Tabloul de bord, clientul poate deschide tichete către companie dvs., poate atașa fișiere și poate urmări evenimentele din calendar.

Rapoarte

Rapoartele CRM-ului vă oferă o vedere clară asupra a tot ce se întâmplă în compania dvs. Urmăriți veniturile față de cheltuieli și conversiile lead-urilor.

Raport Vânzări

Raport Cheltuieli

Raport Vânzări vs Cheltuieli

Raport pontaj

Raport Lead-uri

Scurtă descriere a funcționalităților
Clienți

Gestionați-vă cu ușurință clienții și contactele acestora, creați mai multe contacte pentru clienții dvs. și setați permisiunile corespunzătoare. Zona de Clienți este complet separată de zona de administrare. Clienții au propriul lor portal pentru clienți cu toate datele financiare ale companiei dvs. prezentate în mod clar.

Facturi

Soft-ul CRM vă permite să vă urmăriți facturile, produsele/serviciile și să generați rapoarte. Se pot adăuga monede noi și se poate seta monedă diferită pentru fiecare client, astfel încât facturarea să se poată face în funcție de moneda setată fiecărui client. Facturare cu taxe diferite în funcție de taxa setată la fiecare produs/serviciu.

Facturi recurente

Creați facturi recurente care vor fi re-create automat fără să ridicați un deget, pe baza perioadei specificate pentru factura recurentă. Perioada de timp poate fi zile, săptămâni, luni sau ani.

Cheltuieli recurente

Configurați o cheltuială recurentă și cheltuiala va fi re-creată automat după perioada specificată. Perioada de timp poate fi zile, săptămâni, luni sau ani

Oferte (Cotații)

Creați ofertă (cotație) într-un minut, trimiteți-o clientului și așteptați să o accepte, adăugați note pentru o organizare mai bună pentru următoarele acțiuni, creați mementouri. Abilitatea de a converti automat oferta în factură după ce clientul o acceptă.

Propuneri

Creați propuneri frumoase pentru Lead-uri (potențialii clienți) sau pentru actualii clienți și creștețeți-vă vânzările. Primiți o notificare când propunerea este acceptată/refuzată și trimiteți automat un e-mail de mulțumire clientului după acceptarea propunerii. Notificare de întârziere a propunerii înainte de X zile disponibile.

Plăți online

Primiți plăți online de la Paypal, Stripe, Mollie, Authorize.net, 2Checkout, PayU Money și Braintree. Am implementat gateway-urile de plată care sunt disponibile în majoritatea țărilor.

Proiecte

Gestionați proiectele și urmăriți timpul petrecut pe proiect pentru fiecare membru al personalului. Înregistrați cheltuielile și facturile aferente proiectului și facturați-vă clienții mai rapid. Diagrama Gantt profesională inclusă pentru fiecare proiect și membru al personalului.

Lead-uri

Lead-urile sau potențialii clienți sunt o parte foarte importantă pentru orice companie. Fiecare companie încearcă în fiecare zi să obțină noi potențiali clienți. Foarte des s-a întâmplat ca un potențial client să sune și să ceară un anumit serviciu pe care compania dvs. îl deservește și apoi, uneori, acest lucru este uitat. Cu acest Soft CRM pe care îl furnizăm nu-ți vei mai uita niciodată potențialii clienți și îi vei putea gestiona pe toți într-un singur loc. Păstrați potențialii clienți într-un singur loc și urmăriți cu ușurință progresul acestora. Abilitatea de a importa automat potențiali clienți din e-mail, de a adăuga note, de a crea propuneri. Organizați-vă potențialii clienți în etape și schimbați cu ușurință etapele prin glisare și plasare. Soft-ul CRM oferă, de asemenea, posibilitatea de a importa automat potențialii clienți din formularele Web pe care le puteți crea în CRM și plasa pe site-ul dvs., importarea potențialilor clienți din fișierul CSV. este, de asemena, inclus.

Formulare Web pentru Lead-uri

Creați formulare web nelimitate pentru lead-uri și injectați-le în pagina site-ul dvs. Această caracteristică vă permite să importați potențiali clienți în CRM direct din formular. Utilizați formularele web pentru a aduna mai mulți potențiali clienți, pentru a cere informații despre potențialii clienți și permiteți-le să solicite oferte direct de pe site-ul dvs.

Contracte

Puteți adăuga noi contracte pe baza clienților dvs. Adăugarea de contracte este foarte simplă, puteți seta data de începere și data de încheiere și aveți o vedere clară a tuturor contractelor companiei dvs. într-un singur loc. Nu veți mai avea nevoie să căutați în documentele de la birou. Creați contracte PDF și trimiteți clienților dvs. din CRM. Este disponibilă funcția de setare reamintire privind întârzierea contractului.

Tichete

Sistem excelent de tichete cu răspuns automat, note private ale personalului de tichete, atribuiri de tichete, atașamente, răspunsuri la tichete predefinite, inserare link la baza de cunoștințe, priorități ale tichetelor, statusuri ale tichetelor.

Departamente

Atribuiți-vă personalul pe departamente specifice și aveți posibilitatea de a importa automat tichete prin e-mailul destinat departamentului.

Câmpuri personalizate

Pe lângă câmpurile deja definite în CRM, puteți crea câmpuri adiționale personalizate pe necesitățile companiei dvs. pentru a acoperi în întregime necesarul de informații de care are nevoie compania dvs. Puteți crea câmpuri personalizate pentru clienți, Lead-uri, Tichete, companie, oferte (cotații) și multe altele.

Memento-uri pentru personal

Configurați memento-uri pentru membrii personalului cu posibilitatea de notificare prin e-mail și în Soft CRM. Mementouri sunt disponibile pentru toate funcțiile importante din CRM.

Evenimente

Creați evenimente private sau publice. Primiți notificări când vine un eveniment atât în Soft CRM câ și pe e-mail.

Șabloane pentru e-mail

Configurați șabloane de e-mail predefinite din editorul de text. Îmbinați câmpurile disponibile și opțiunile în mai multe limbi disponibile.

Rolurile personalului și permisiunile

Puteți acorda personalului permisiuni specifice pentru ceea ce poate face sau nu. Permisiunile de rol pot fi anulate/înlocuite pentru fiecare personal.

Urmărirea obiectivelor

Stabiliți obiectivele și urmăriți realizările. Folosiți funcția de urmărire a obiectivelor pentru a ține cont de obiectivele stabilite pentru vânzări și nu numai.

Personal "De făcut"

Fiecare membru al personalului poate avea propriul tablou de bord cu elementele personale „De Facut” , care îi va permite să-și organizeze cu ușurință munca.

Personal

Gestionați toți membrii personalului dvs. dintr-un singur loc.

Newsfeed Companie

Distribuiți evenimentele grozave ale companiei, încărcați documente, comunicări ușoare cu angajații.

Sarcinile personalului

Atribuiți sarcini mai multor angajați, adăugați urmăritori, comentarii, atașamente la sarcini. conectați sarcinile la multe funcții ale soft-ului CRM și rămâneți organizat.

Sarcini recurente

Prin crearea de sarcini recurente, acstea vor fi recreate automat pentru o anumită perioadă.

Sondaje

Creați sondaje cu un singur clic. Trimiteți-le personalului, potențialilor clienți sau clienților actuali prin email. Creșteți retenția clienților prin sondaje încorporate.

Rapoarte

Rapoarte vânzări
Rapoarte cheltuieli
Rapoarte per clienți
Selector personalizat de date
Conversia Lead-urilor
Articole din baza de cunoștințe (Urmăriți dacă articolul dvs. este util clienților, îmbunătățiți textul pe baza voturilor)

Bază de cunoștințe

Adăugați articole la baza de cunoștințe din editorul de text. vot inclus în zona clienților „Ți s-a părut util acest articol?”.

Biblioteca media

Încărcați fișiere în biblioteca media. Fiecare membru al personalului care nu este administrator are propriul folder pentru încărcarea fișierelor.

Great Product Analytics With Real Problems.
GEMs are robotics algorithm for modules that built and optimized for NVIDIA Jetson AGX platform. Data should underlie every business decision.

Înainate de achiziționarea unui pachet CRM complet sau a unui pachet de facturare, aveți posibilitatea de a testa Soft-ul gratuit datorită celor două Demo-uri pe care le punem la dispoziție.

Testează gratuit Demo-ul CRM

Testați gratuit Demo-ul noastru pentru a vă convinge de funcționalitățile premium ale soft-ului CRM. Folosiți credențialele de mai jos pentru acces:

Mail: demo@app.webin.ro
Parola: Demo123456789@*

Fara costuri ascunse! Alege-ti planul.

Toate pachetele CRM sunt fără limită de: spațiu de stocare, număr de conexiuni, număr de servicii, clienți și furnizori, număr de oferte create, contracte generate, facturi emise sau încasări. NU există costuri de configurare sau alte costuri ascunse.

Pachete facturare

Pachet Facturare ≤ 50 facturi/lună

24,99Lei 20,00Lei /Luna
  • Configurare initiala cont
  • 1 companie
  • 2 utilizator
  • Client de e-mail
  • Calendar
  • Gestionare clienţi
  • Emitere propuneri
  • Emitere oferte
  • Import clienți/potenţiali clienți
  • Servicii/Produse
  • Import Servicii/Produse
  • Facturare/Facturare recurentă
  • Generare e-Factură (XML)
  • Generare Factură PDF
  • Stornare facturi
  • Înregistrare cheltuieli
  • Emitere chitanţe
  • Memento-uri
  • Suport clienti (Tichete)
  • Rapoarte
  • Integrare Plata cu cardul
  • Dashboard/Panou Clienti separat

Pachet Facturare ≤ 100 facturi/lună

44,99Lei 40,00Lei /Luna
  • Configurare initiala cont
  • 1 companie
  • 2 utilizator
  • Client de e-mail
  • Calendar
  • Gestionare clienţi
  • Emitere propuneri
  • Emitere oferte
  • Import clienți/potenţiali clienți
  • Servicii/Produse
  • Import Servicii/Produse
  • Facturare/Facturare recurentă
  • Generare e-Factură (XML)
  • Generare Factură PDF
  • Stornare facturi
  • Înregistrare cheltuieli
  • Emitere chitanţe
  • Memento-uri
  • Suport clienti (Tichete)
  • Rapoarte
  • Integrare Plata cu cardul
  • Dashboard/Panou Clienti separat

Pachet Facturare Nelimitat

70,99Lei 60,00Lei /Luna
  • Configurare initiala cont
  • 1 companie
  • 2 utilizator
  • Client de e-mail
  • Calendar
  • Gestionare clienţi
  • Emitere propuneri
  • Emitere oferte
  • Import clienți/potenţiali clienți
  • Servicii/Produse
  • Import Servicii/Produse
  • Facturare/Facturare recurentă
  • Generare e-Factură (XML)
  • Generare Factură PDF
  • Stornare facturi
  • Înregistrare cheltuieli
  • Emitere chitanţe
  • Memento-uri
  • Suport clienti (Tichete)
  • Rapoarte
  • Integrare Plata cu cardul
  • Dashboard/Panou Clienti separat
Pachete CRM

Pachet 1 utilizator

69,99Lei 49,99Lei /Luna
  • Configurare initiala cont
  • 1 companie
  • 1 utilizator
  • Client de e-mail
  • Calendar
  • Gestionare clienţi
  • Gestionare potenţiali clienţi
  • Emitere propuneri
  • Emitere oferte
  • Import clienți/potenţiali clienți
  • Servicii/Produse
  • Import Servicii/Produse
  • Generare contracte
  • Facturare/Facturare recurentă
  • Generare e-Factură
  • Stornare facturi
  • Înregistrare cheltuieli
  • Emitere chitanţe
  • Gestionare proiecte
  • Gestionare Sarcini
  • Biblioteca media/documente
  • Memento-uri
  • Setare & Urmărire Obiective
  • Sondaje
  • Anunțuri către clienți/personal
  • Suport clienti (Tichete)
  • Rapoarte
  • Integrare Plata cu cardul
  • Dashboard/Panou Clienti separat

Pachet ≤ 5 utilizatori

199,99Lei 149,99Lei /Luna
  • Configurare initiala cont
  • 1 companie
  • 5 utilizatori
  • Client de e-mail
  • Calendar
  • Gestionare clienţi
  • Gestionare clienţi potenţiali
  • Emitere propuneri
  • Emitere oferte
  • Import clienți/potenţiali clienți
  • Servicii/Produse
  • Import Servicii/Produse
  • Generare contracte
  • Facturare/Facturare recurentă
  • Generare e-Factură
  • Stornare facturi
  • Înregistrare cheltuieli
  • Emitere chitanţe
  • Gestionare proiecte
  • Gestionare Sarcini
  • Biblioteca media/documente
  • Memento-uri
  • Setare & Urmărire Obiective
  • Sondaje
  • Anunțuri către clienți/personal
  • Suport clienti (Tichete)
  • Rapoarte
  • Integrare Plata cu cardul
  • Dashboard/Panou Clienti separat

Pachet ≤ 10 utilizatori

399,99Lei 299,99Lei /Luna
  • Configurare initiala cont
  • 1 companie
  • 10 utilizatori
  • Client de e-mail
  • Calendar
  • Gestionare clienţi
  • Gestionare clienţi potenţiali
  • Emitere propuneri
  • Emitere oferte
  • Import clienți/potenţiali clienți
  • Servicii/Produse
  • Import Servicii/Produse
  • Generare contracte
  • Facturare/Facturare recurentă
  • Generare e-Factură
  • Stornare facturi
  • Înregistrare cheltuieli
  • Emitere chitanţe
  • Gestionare proiecte
  • Gestionare Sarcini
  • Biblioteca media/documente
  • Memento-uri
  • Setare & Urmărire Obiective
  • Sondaje
  • Anunțuri către clienți/personal
  • Suport clienți (Tichete)
  • Rapoarte
  • Întegrare Plata cu cardul
  • Dashboard/Panou Clienți separat
Pachet personalizat

Ai nevoie de un pachet personalizat pentru compania/companiile tale? Contactează-ne completând următorul formular și vom reveni la tine în cel mai scurt timp cu o oferta adaptata necesităților tale​

GEMs are robotics algorithm for modules that built and optimized for NVIDIA AGX Data should underlie every business decision. Data should underlie every business Yet too often some very human cultural artifacts really lead the business down the certain routes.

Alison Burgas

Product Designer @Divi

Getting Connected With Us!
Yet too often some very cultural artifacts really lead the business down the certain routes.